Inclusief werkgeven, hoe doe je dat?

18 november 2024

Hoe kun je inclusief werkgeven in de praktijk brengen? Veel werkgevers willen wel, maar weten nog niet precies hoe. Daarom zijn de eerlijke verhalen van werkgevers die dit al succesvol doen, hartstikke interessant. Kijk en luister naar Motopp en POP Creative Agency, vorige week resp. winnaar en finalist van de Participatieprijs werkgevers in onze regio.

Interviewfilms

Interviews

Juryrapport

Voor werkgevers zijn bij Spaarne Werkt en bij het Werkgevers Servicepunt adviseurs beschikbaar voor professioneel advies. Het Kenniscentrum Inclusieve en sociale werkgelegenheid heeft een praktijkgerichte publicatie met beknopte informatie en checklists.

Latest news

And the winner is….. Motopp

15 november 2024
Het was tot het laatste moment spannend, maar de vakjury heeft beslist. Motopp is de winnaar van de Participatieprijs voor werkgevers in de Regio Zuid-Kennemerland 2024. Het Amsterdamse opleidingsbedrijf levert een opvallende en succesvolle bijdrage aan de integratie van...
Nieuws

“Bouwen aan een toekomst”

08 november 2024
Het opleidingsbedrijf Motopp begeleidt statushouders naar werk. Elke zes weken start een groep kandidaten met een fulltime IT traineeship, de trainees worden in zes maanden opgeleid. “De focus ligt op technische skills en op vaardigheden die nodig zijn om...
Verhalen van werkgevers participatieprijs-werkgevers-2024-jurybezoek-motopp-25-10-24-foto-adam-van-noort

“Ieder mens heeft een uniek talent”

08 november 2024
POP Creative Agency is een webshop, design-atelier en textieldrukkerij. Het bedrijf is gespecialiseerd in het ontwerpen en bedrukken van gepersonaliseerde kleding, accessoires en cadeaus voor het eigen merk POP en voor scholen, sportverenigingen en bedrijven. Met een achtergrond in...
Verhalen van werkgevers participatieprijs-werkgevers-2024-finalist-popcreativeagency-foto-judith-cappon